Strona główna Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę...

  • Nasza cena

    :
    17,95 zł
  • Sugerowana cena wydawcy: 49,00 zł
  • Dostępność: 4 egz.
  • Czas realizacji: 1-2 dni + dostawa


InPost Paczkomaty : 12,9 zł

Kurier InPost : 14 zł

Kurier InPost [płatność przy odbiorze] : 17 zł
wymagamy potwierdzenia telefonicznego

zamówienie od 200 zł WYSYŁKA GRATIS (przelew)
wymagamy potwierdzenia telefonicznego

--------------------------------------------------------


Kurier DPD:
20 zł

zam. powyżej 350 zł WYSYŁKA GRATIS

Opis
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci - tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.

Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?

Gdzie się ogłaszać w sieci?
Jak wypromować e-sklep?
Na których platformach internetowych warto działać?
W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.

Weronika Modzelewska - ekspertka w dziedzinie social mediów, autorka kursu Przystanek TikTok dla biznesu. Doświadczenie zdobywała, pracując przez ostatnie sześć lat na stanowiskach związanych z e-commerce i marketingiem. Dzięki wszechstronności i głowie pełnej pomysłów spełniała się, pisząc strategie marketingowe, realizując wielomilionowe projekty reklamowe i dbając o identyfikację wizualną marek, które miała pod opieką. Na co dzień wspiera klientów w rozwijaniu ich biznesu w sieci. Pomaga przedsiębiorczyniom oswoić się z TikTokiem i skutecznie prowadzić konto na Instagramie. Chętnie dzieli się wiedzą w ramach szkoleń, webinarów, konsultacji i programów grupowych. O marketingu i biznesie mówi w prostym języku. Prywatnie dużo podróżuje, uwielbia pływać.

Format: 14,5x21 cm
Kupione z tym produktem
Radości z kobiecości, czyli wszystko o zarządzaniu narządami

Radości z kobiecości, czyli wszystko o zarządzaniu narządami

39,00 zł 11,65 zł
Opis
Zamknij
Radości z kobiecości to niezwykłe kompendium wiedzy dla kobiet (i nie tylko!) w każdym wieku. To książka, która w lekki, zabawny, a przy tym wyczerpujący i bezpośredni sposób odpowiada na pytania, które często wstydzimy się zadać. Choć istnienie żeńskich narządów płciowych to żadne nowe odkrycie, wciąż wiele jest rzeczy, których kobiety nie wiedzą o własnym ciele. Skąd tak właściwie biorą się bóle miesiączkowe? Czy błona dziewicza istnieje? Dlaczego tak trudno osiągnąć orgazm? Jak długo można odkładać decyzję o dziecku? Dzięki połączeniu ogólnodostępnej wiedzy medycznej z wynikami najnowszych badań, książka Radości z kobiecości zawiera informacje o wszystkim, co powinna wiedzieć kobieta, by odpowiednio zarządzać swoimi narządami.
Jestem jedną z żon

Jestem jedną z żon

44,00 zł 16,95 zł
Opis
Zamknij
Jedna z absorbujących powieści Laili Shukri. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak wygląda życie kobiety w arabskiej rzeczywistości. Czy naprawdę przypomina ona cudowną bajkę? "Jestem jedną z żon" to książka, która opisuje arabską rzeczywistość, widzianą oczami kobiety z Europy. Historia w niej zawarta może wstrząsać, pokazując czytelnikowi, jak bardzo różni się tamtejsza kultura od tej, którą znamy i z którą mamy do czynienia na co dzień. Alicja i jej przyjaciółka prowadzą zwyczajne życie w Polsce. Obie pracują w butiku i takie zajęcie w ogóle ich nie satysfakcjonuje. Często marzą, by się wyrwać, odpocząć od szarej codzienności, z jaką muszą się nieustannie zmagać. Kiedy nadarza się okazja na krótki wyjazd do Dubaju, kobiety nie zastanawiają się ani chwili. Dzięki znajomościom ich przyjaciółki, Sandry, obie mogą tam naprawdę korzystać z życia. Na luksusowym jachcie Alicja poznaje bogatego szejka i z miejsca się w nim zakochuje. Bez wahania decyduje się na szybki ślub, który miałby umożliwić jej wybrankowi nawiązanie intymnej relacji. W pierwszej chwili wszystko wydaje się cudowne, jak wyjęte z najpiękniejszego snu. Problem w tym, że po powrocie z Omanu, Alicja zderzy się z bolesną rzeczywistością, której się nie spodziewała: nie jest i nie będzie jedyną żoną szejka. Czy poradzi sobie z tą świadomością i przystosuje się do nowych warunków życia? Czy może postanowi uciec, co wcale nie będzie takie proste?





© OCZYTANI.pl Tania książka. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Idź do góry