Strona główna Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse
Wydawnictwo
Polecamy
Pakiet 5 książek (ZESTAW-6) romanse 82%
194,50 zł 34,95 zł

Pakiet 5 książek (ZESTAW-6) romanse

Popularne w księgarni
Zimowe serca
34,90 zł 14,95 zł
57%
Magia grudniowej nocy
36,90 zł 11,45 zł
69%
Demony Dextera
42,90 zł 12,55 zł
71%
Siedem minut po północy
39,90 zł 10,95 zł
73%
Dostawa Poczta Polska
Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz

Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz

19,95 zł   59,00 zł
Opis
Zamknij
Sprzedaż precyzyjnie dopracowana Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim stażem w zawodzie, a także doświadczony konsultant i wdrożeniowiec z pasją. W książce wychodzi od tezy, że każdy sprzedawca dostarcza pewien „produkt”. Produkuje mianowicie kontrakty na rozwiązywanie problemów klienta. Proces „produkcji” takiej umowy nie różni się co do zasady od wytwarzania czegoś tak materialnego jak samochód czy telewizor. I może zostać równie precyzyjnie opracowany i opisany ... by służyć jako zbiór konkretnych, praktycznych i powtarzalnych wytycznych dla wchodzącego na rynek lub pragnącego poprawić swoje osiągnięcia właściciela firmy, menedżera sprzedaży lub etatowego sprzedawcy. Chcesz poznać ten proces? Chcesz przestać wreszcie sprzedawać, a zarazem zwiększyć swoją skuteczność i prognozować dochody z większą przewidywalnością? Przed tobą fascynująca podróż w głąb skutecznej i efektywnej sprzedaży B2B!
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę...

Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę...

17,95 zł   49,00 zł
Opis
Zamknij
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci - tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej. Weronika Modzelewska - ekspertka w dziedzinie social mediów, autorka kursu Przystanek TikTok dla biznesu. Doświadczenie zdobywała, pracując przez ostatnie sześć lat na stanowiskach związanych z e-commerce i marketingiem. Dzięki wszechstronności i głowie pełnej pomysłów spełniała się, pisząc strategie marketingowe, realizując wielomilionowe projekty reklamowe i dbając o identyfikację wizualną marek, które miała pod opieką. Na co dzień wspiera klientów w rozwijaniu ich biznesu w sieci. Pomaga przedsiębiorczyniom oswoić się z TikTokiem i skutecznie prowadzić konto na Instagramie. Chętnie dzieli się wiedzą w ramach szkoleń, webinarów, konsultacji i programów grupowych. O marketingu i biznesie mówi w prostym języku. Prywatnie dużo podróżuje, uwielbia pływać.
Finansowa podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej

Finansowa podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej

19,95 zł   59,00 zł
Opis
Zamknij
Czy wiesz, jak brzmi największe finansowe kłamstwo? Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio z zasobami finansowymi. Dlaczego zatem wciąż sięga się po wyświechtane hasło o niemożności połączenia życiowej satysfakcji z zamożnością? Być może ludzie powtarzają ten frazes dlatego, że wolność finansowa wymaga wysiłku? A może dlatego, że prowadząca do niej droga kojarzy im się z nieprzyjemnymi wyrzeczeniami? Autor tej książki podszedł do tematu inaczej. Jako wykształcony ekonomista i pracownik międzynarodowej instytucji finansowej sam osiągnął upragniony stan finansowej wolności. Zrobił to mądrze, inwestując nadwyżki finansowe, budując własny zdywersyfikowany i odporny na trudne czasy portfel, przynoszący mu stałe miesięczne przychody, a także systematycznie pogłębiając swoją wiedzę finansową. Bez nadmiernych wyrzeczeń, za to z rozwagą i cierpliwością. Finansowa Podróż, która doprowadziła go do miejsca, w jakim znajduje się obecnie, sprawiła mu wiele radości. Tą radością, ale głównie wiedzą i doświadczeniem, pragnie podzielić się z Tobą, Czytelniku. Dowiedz się, jaką rolę w Twojej Finansowej Podróży mogą odgrywać obligację, akcje, ETF-y, nieruchomości i złoto.
Wspomnienia z Wall Street

Wspomnienia z Wall Street

18,95 zł   54,90 zł
Opis
Zamknij
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie myśli wielu ludzi biznesu i finansów z całego świata. W miejscu, gdzie czekało go jeszcze więcej ciężkiej pracy, ale także nowe doświadczenia, ciekawi ludzie i wyzwania, z jakimi dotąd się nie spotkał, a z którymi musiał się zmierzyć. I zwyciężyć. Jeśli interesuje Cię fenomen nowojorskiej ulicy, którą wybrały na swoją siedzibę najważniejsze instytucje finansowe Stanów Zjednoczonych, sięgnij po wspomnienia Macieja Kaszycy i dowiedz się: - Jak przebiega rekrutacja Polaka na Wall Street - Jak w praktyce wygląda praca bankiera inwestycyjnego w Nowym Jorku - Jak przeprowadza się procesy przejęć przedsiębiorstw - Jak się żyje w Nowym Jorku Maciej Kaszyca - ekspert z zakresu fuzji i przejęć przedsiębiorstw (M&A) z doświadczeniem budowanym w Polsce i w USA (Nowy Jork). Szlify zawodowe zdobywał w bankowości inwestycyjnej, konsultingu (big4), w funduszach private equity i family office jak również w biznesie jako head of M&A w spółkach portfelowych inwestorów instytucjonalnych. Specjalizuje się budowaniu długoterminowej wartości biznesów w wyniku przejęć przedsiębiorstw. Absolwent prawa i ekonomii na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, a także Uczestnik programu Alternative Investments w Harvard Business School (executive education) oraz programu Advanced Valuation na New York Stern University. Nagrodzony przez Szwajcarską Izbę Gospodarczą oraz bank Vontobel z siedzibą w Zurychu za opracowanie naukowe dotyczące funkcjonowania i inwestycji globalnych family offices.
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym

Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym

14,95 zł   39,90 zł
Opis
Zamknij
Nieustanna gra w argumenty Spór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa? I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona? Robisz w tył zwrot czy stajesz w obronie swoich racji? Z natury unikamy sytuacji konfliktowych. Nie lubimy także konfrontacji. Jeśli tylko jest taka możliwość, wybieramy współpracę i korzystne kompromisy. Jednak od dziś możesz przestać wybierać, ponieważ ta książka nauczy Cię zmieniać sytuacje sporne w owocny dialog, prowadzący do porozumienia! Dzięki temu zaczniesz w mistrzowski sposób realizować siebie w relacjach z innymi! Pierwsza zasada dobrych negocjacji brzmi: poznaj swojego rozmówcę. Druga: przedstaw swoje racje. Im zręczniejszy będziesz w tej sztuce, tym szybciej osiągniesz porozumienie. Pamiętaj, że siła argumentu zawsze przeważy argument siły! Trzecia zasada: opanuj narzędzia, dzięki którym możliwość rozwiązania konfliktu nie będzie stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Jest też zasada czwarta, najważniejsza — naucz się słuchać (i rozumieć!) swojego rozmówcę oraz panować nad jego, a przede wszystkim nad swoimi emocjami. Dzięki temu unikniesz masy nieporozumień, a codzienna komunikacja stanie się o niebo łatwiejsza. Najlepsze prezenty na Święta Bożego Narodzenia
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie

Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie

14,95 zł   39,00 zł
Opis
Zamknij
Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób. Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR. Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji - zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny. Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników. Rezultaty przede wszystkim!
Skuteczne zespoły

Skuteczne zespoły

14,95 zł   59,90 zł
Opis
Zamknij
Dlaczego jedne zespoły osiągają świetne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o doskonałych indywidualnych osiągnięciach i jednocześnie wspaniałym graczem zespołowym? W książce Skuteczne zespoły autorzy przedstawiają siedem kluczowych czynników wpływających na wydajność zespołową oraz niezwykle jasne zalecenia pozwalające stworzyć naprawdę świetny zespół. Wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas pracy z zespołami ratownictwa medycznego, załogami promów kosmicznych czy drużynami sportowymi przenieśli na grunt organizacji. Czytelnicy znajdą tu praktyczne, oparte na dowodach naukowych i badaniach psychologicznych wskazówki, jak stać się skutecznym liderem zespołu oraz jego świetnym członkiem. Wreszcie jest! Książka, która przesadnie nie upraszcza ani nie tuszuje bardzo realnych wyzwań, jakie napotykają zespoły we współczesnych miejscach pracy. Tannenbaum i Salas podarowali nam nieocenione źródło wiedzy – kompleksowe, oparte na nadzwyczaj gruntownych badaniach, a jednocześnie niezwykle użyteczne. Skuteczne zespoły to prawdziwy majstersztyk. - Amy C. Edmondson, profesor w dziedzinie przywództwa i zarządzania, autorka książki Firma bez strachu.
Instagram bez filtra

Instagram bez filtra

11,45 zł   44,90 zł
Opis
Zamknij
Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną. W krótkim czasie Instagram stał się niezwykle popularny, również za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej lub bardziej prywatne zdjęcia i filmy. Po niecałych dwóch latach firmę, w której zatrudniano wówczas zaledwie trzynaście osób, kupił Facebook, płacąc legendarną sumę miliarda dolarów. Sarah Frier, reporterka agencji prasowej Bloomsberg News, ekspertka od mediów społecznościowych, odsłania przed nami tajemnice funkcjonowania Instagrama, prezentuje sylwetki jego założycieli oraz zdradza szczegóły dotyczące aktywności celebrytów i influencerów. Z jej książki dowiesz się ponadto, jak wygląda kultura startupowa w Dolinie Krzemowej i na czym polegała ingerencja Instagrama w wybory, a także poznasz kuluary rywalizacji mediów społecznościowych. Autorka przekonuje, że Instagram zmienił nasze spojrzenie na rzeczywistość, funkcjonowanie handlu, usług, rozrywki czy turystyki. Przewartościował podejście do rodzicielstwa, chirurgii plastycznej i urody, a co najbardziej zaskakujące, wpłynął na nasze zdrowie psychiczne. Czy tego chcemy, czy nie, świat wygląda teraz inaczej… Fascynująca lektura dla każdego użytkownika aplikacji Instagrama, a także każdego influencera czy specjalisty od mediów społecznościowych.
Plan Bezosa. Sekret skuteczności najlepszego sprzedawcy świata

Plan Bezosa. Sekret skuteczności najlepszego sprzedawcy świata

12,35 zł   64,99 zł
Opis
Zamknij
Sekrety sztuki skutecznej komunikacji twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Nowa książka autora bestsellerów "Steve Jobs. Sztuka prezentacji" i "Mów jak TED". W 2004 roku CEO Amazona Jeff Bezos podjął zaskakującą decyzję: zakazał swoim pracownikom korzystania z PowerPointa. Najbardziej zaawansowana technologicznie firma świata wróciła do podstawowych narzędzi komunikacji: tekstów i opowieści. To właśnie tak Bezos tworzy perfekcyjnie skuteczne strategie komunikacyjne, które pozwoliły zamienić garażową firmę w światową potęgę. Co wspólnego ma dobra prezentacja i wpadająca w ucho piosenka? Jak zbudować opowieść, której nie oprą się ani współpracownicy, ani klienci? Jak dobrze używać metafor i porównań, żeby przekonać słuchaczy do swoich pomysłów? W tej książce Carmine Gallo odsłania przed nami sekrety skutecznej komunikacji stosowane przez twórcę Amazona. Teraz opracowane przez Bezosa narzędzia efektywnego porozumiewania się i przekazywania idei staną się dostępne również dla ciebie.
1

© OCZYTANI.pl Tania książka. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Idź do góry