Strona główna Literatura, beletrystyka Fakty, reportaże, felietony

Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

  • Nasza cena

    :
    15,95 zł
  • Sugerowana cena wydawcy: 59,99 zł
  • Dostępność: 20 egz.
  • Czas realizacji: 1-2 dni + dostawa
  • Wydawnictwo: SQN
  • Autor: Greg Hoffman
  • Ilość stron: 376
  • Okładka: Miękka
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788382104370


InPost Paczkomaty : 12,9 zł

Kurier InPost : 14 zł

Kurier InPost [płatność przy odbiorze] : 17 zł
wymagamy potwierdzenia telefonicznego

zamówienie od 200 zł WYSYŁKA GRATIS (przelew)
wymagamy potwierdzenia telefonicznego

--------------------------------------------------------


Kurier DPD:
20 zł

zam. powyżej 350 zł WYSYŁKA GRATIS

Opis
Jak stymulować kreatywność w marketingu?

Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?

Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.

Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:

" Kreatywność to sport zespołowy

" Daj się zapamiętać

" Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.

***

W tej książce podzielę się wiedzą i zasadami, które gromadziłem przez trzydzieści lat pracy. Przeanalizuję, jak wiele z moich procesów kreatywnych i zasad było inspirowanych bezpośrednio doświadczeniami uczestników życia sportowego – samych sportowców, trenerów i drużyn. Mam nadzieję, że czytelnicy dostrzegą, iż wspomniane procesy i zasady mają uniwersalne zastosowanie dla dużych i małych marek. Przede wszystkim książka ta ma być użytecznym planem dla biznesu, marketingu i kreatywnych profesjonalistów, niezależnie od tego, czy mówimy o twórcach działających w pojedynkę, czy o zespołach składających się z dwóch, czy z tysiąca osób. Jeśli zastosujesz w praktyce zawarte tu przemyślenia, może to wzmocnić ciebie jako lidera, twój zespół i twoją markę i pomóc ci osiągnąć poziom kreatywnej doskonałości, który pozwoli ci budować trwałe więzi z konsumentami.

Format: 14 x 20,5 cm





© OCZYTANI.pl Tania książka. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Idź do góry