Zła krew - John Carreyrou
- Dostępność:
- Czas realizacji:
InPost Paczkomaty : 12,9 zł
Kurier InPost : 14 zł
zamówienie od 200 zł WYSYŁKA GRATIS
Kurier InPost [płatność przy odbiorze] : 17 zł
wymagamy potwierdzenia telefonicznego
--------------------------------------------------------
Kurier DPD: 20 zł
zam. powyżej 350 zł WYSYŁKA GRATIS
Porywająca historia ogromnego oszustwa, opowieść o ambicji i nieposkromionej pysze Założycielka i prezeska Theranosa Elizabeth Holmes była powszechnie uważana za Steve’a Jobsa w spódnicy. Rzuciła studia, a jej firma miała w 2014 roku zrewolucjonizować przemysł medyczny dzięki maszynie, która znacznie usprawniłaby badanie krwi. Inwestorzy oszaleli: podczas kampanii finansowania wyceniono Theranosa na kwotę 9 miliardów dolarów, a wartość udziałów samej Holmes wynosiła 4,7 miliarda. Był tylko jeden problem: technologia nie działała. Założenie technologiczne, które leżało u jego podstaw – że najważniejsze informacje zdrowotne można wyczytać z jednej kropli krwi przy użyciu przenośnego urządzenia – okazało się kłamstwem. Pełna historia zapierającego dech w piersiach rozkwitu i równie szokującego upadku wartego kilka miliardów dolarów start-upu w dziedzinie biotechnologii. Relacja autorstwa nagradzanego dziennikarza, który jako pierwszy dotarł do sedna tej historii i opowiedział ją do końca, mimo nacisków ze strony charyzmatycznej założycielki i gróźb jej prawników. Jedna z najlepszych książek 2018 roku według: NPR, „New York Times Book Review”, „Inc”, „Time’a”, „Wall Street Journal” i „Washington Post”.
"Zła krew" to prawdziwy thriller biznesowy, który pokazuje, jak łatwo można zwieść inwestorów i manipulować informacjami, aby osiągnąć sukces. Książka ta ukazuje również, jak ważna jest niezależność mediów i wolność słowa, by odkryć i ujawnić prawdę. Autor John Carreyrou przybliża nam postać Elizabeth Holmes, która wydawała się niepokonana i niezdobyta, jednak w końcu została obnażona i skazana za oszustwa. Książka "Zła krew" to opowieść, która zainspiruje każdego do przemyślenia swoich wartości i przekonań, a także do ostrożności i rozwagi w podejmowaniu biznesowych decyzji.
Ilość stron: 416 / Format: 14x21 cm