Strona główna Literatura naukowa Popularnonaukowe

Poczta Polska Pocztex:
12 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie: 10,5 zł

zam. powyżej 250 zł WYSYŁKA GRATIS

Płatność przy odbiorze: 15 zł (tylko dla stałych klientów, prosimy o kontakt e-mail, tel.)

DPD Logo

Kurier DPD:
15,5 zł

zam. powyżej 300 zł WYSYŁKA GRATIS

Ilość stron: 432 / Okładka: Miękka / Format: 14x20,5 cm / Rok wyd: 2018

Zapomnij o rakietach na Marsa! – przyszłością badań kosmosu są poszukiwania planet pozasłonecznych! Jeszcze dwadzieścia lat temu planetami poza Układem Słonecznym zajmowała się wyłącznie fantastyka. Od czasu słynnego, pierwszego odkrycia dokonanego przez Aleksandra Wolszczana poszukiwanie i badanie egzoplanet to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin astronomii. Nowo odkryte światy są bardziej niezwykłe od wszystkiego, co wyobrażali sobie pisarze. Istnieją planety większe od Jowisza, na których rok trwa krócej niż tydzień, na innych niebo rozświetlają dwa słońca, a jeszcze inne samotnie przemierzają kosmos. Są też planety z diamentowymi płaszczami, światy wielkości Ziemi podzielone na dwie półkule wiecznego dnia i wiecznej nocy, planety pokryte globalnymi oceanami i takie, na których przelewają się morza wulkanicznej lawy. Odkrycie tej różnorodności to dopiero początek. Na zbadanie czeka jeszcze cała galaktyka różnych możliwości. Trudno nie zadać sobie pytania, czy wśród tak wielu światów, nie istnieje gdzieś druga Ziemia. „Autorce tej niesłychanie wciągającej i rzetelnie napisanej książki udało się dokonać czegoś niemal niemożliwego – w bardzo zrozumiały sposób wyjaśnia nam wszystko, co powinniśmy wiedzieć o tej zupełnie nowej, szybko zmieniającej się dziedzinie nauki, która zajmuje się poszukiwaniem nowych światów”. – Caleb Scharf, profesor astronomii na Uniwersytecie Columbia, autor książek Silniki grawitacji i Kompleks Kopernika. Elizabeth Tasker – brytyjski astrofizyk. Pracuje w japońskiej agencji kosmicznej. W pracy naukowej skupia się głównie na badaniach procesów formowania się gwiazd i planet. Studiowała fizykę teoretyczną na Uniwersytecie w Durham. Uzyskała stopień doktora astrofizyki na Uniwersytecie Oksfordzkim.
Kupione z tym produktem
Moja hiszpańska przygoda

39,80 zł 11,95 zł
Zamknij
Cudownie optymistyczna i bezwstydnie romantyczna opowieść wypełniona słońcem Hiszpanii i odrobiną tajemnicy Lato w Hiszpanii z mężczyzną, w którym jesteś zakochana… Czyż można o czymś więcej marzyć? Ale uważaj na marzenia, bo mogą się spełnić! Hannah Hodges nie może uwierzyć w swoje szczęście: dostała propozycję, o której nie śniła. Razem z kolegami ma przez miesiąc kręcić film dokumentalny w malowniczym andaluzyjskim miasteczku.
Czarny Rycerz (Tajemniczy Tunel)

24,90 zł 10,75 zł
Zamknij
Podróż w czasie to świetna zabawa! Cykl TAJEMNICZY TUNEL Dubios, niebezpieczny przeciwnik Lily i Magnusa, kradnie błękitny kryształ i znika w XIII-wiecznych Niemczech. Tam podaje się za zaginionego cesarza Fryderyka II, by zdobyć władzę i bogactwo. Dzieci muszą go odnaleźć i odebrać mu kryształ. Lily i Magnus poznają córkę Czarnego Rycerza, a ona przekonuje swojego ojca, aby w pojedynku pokonał Dubiosa... Czy uda się odzyskać bezcenny kryształ?
Pakiet : Malcolm XD / Emigracja i Pastrami

54,99 zł 13,95 zł
Zamknij
Pakiet: Emigracja i Pastrami Emigracja Debiutancka powieść najbardziej nieznanego autora w Polsce. Malcolm XD w ciągu ostatnich kilku lat opublikował w internecie kilkadziesiąt krótkich opowiadań, które przyciągnęły ponad 2 miliony czytelników. Pastrami . Dla wszystkich „analogowych” odbiorców, którzy nie mieli okazji zapoznać się z internetową twórczością

© OCZYTANI.pl Tania książka. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Idź do góry