Książek w koszyku: (0)
Wartość zamówienia: 0,00 zł
Zobacz koszyk | Złóż zamówienie
kontakt telefoniczny -
792 684 177
e-mail – ksiegarnia@oczytani.pl
Katalog » Biznes ,ekonomia, zarządzanie i finanse

Albumy (13)
DEFEKTY (30)
- Audiobook (0)
- Hobby (2)
- Kolorowanki (0)
- Komiksy (0)
- Puzzle (1)
- Zabawki (3)
Hobby (6)
Komiks (4)
Kulinaria (13)
- Akwarystyka (0)
- Albumy, atlasy, pozostałe (0)
- Psy i koty (1)
- Ptaki (1)
- Dla starszych i nauczycieli (0)
- Edukacja (2)
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Przejrzystość w biznesie Szczerość, zaufanie, jasne zasady
Dostępność: do 48 h (dni robocze + dostawa)

Stan: Dostępny (2)

Wydawnictwo: MT Biznes
Ilość stron
182
Okładka
Miękka
Format
14x21.5 cm
Rok wydania
2009

ISBN : 9788361732648

Waga : 0.34 kg


Cena rynkowa 39,90
tania książka 11,45 zł


Taniej o -71%

Ilość
Przejrzystość w biznesie Szczerość, zaufanie, jasne zasady

Warren Bennis, Daniel Goleman

W czasach, w których jedno kliknięcie myszy może doszczętnie zszargać reputację lidera lub organizacji, przetrwanie w obliczu globalnej konkurencji zależy od przejrzystości. Kiedy jako interesariusze różnych organizacji bez przerwy dopominamy się o zachowanie pełnej przejrzystości, o co tak naprawdę prosimy? Jakie korzyści dzięki przejrzystości spodziewamy się osiągnąć? Jakie ryzyko się z nią wiąże? Dlaczego liderzy powinni dobrze rozumieć jej istotę? Wybitni autorzy tej książki, Warren Bennis, Daniel Goleman i James O’Toole, przedstawiają na jej łamach analizę koncepcji przejrzystego przywództwa, przejrzystej organizacji oraz życia w coraz bardziej przejrzystej kulturze.
W trzech powiązanych tematycznie esejach kwestia przejrzystości przedstawiona została z trzech różnych perspektyw – z perspektywy relacji wewnątrz- i międzyorganizacyjnych, w kontekście osobistej odpowiedzialności oraz w kontekście nowej rzeczywistości cyfrowej. Każdy z esejów skupia się jednak na kwestiach związanych z przywództwem i funkcjonowaniem przywódców. W pierwszym eseju autorzy omawiają poważny dylemat znany każdemu współczesnemu liderowi – jak stworzyć kulturę szczerości. Drugi esej, prowokacyjnie zatytułowany Ujawnianie prawdy zwierzchnikom, koncentruje się na podstawowym, a przy tym tak często niespełnianym warunku urzeczywistnienia zasady przejrzystości i odpowiedzialności. Ostatni z esejów wyjaśnia wpływ technologii cyfrowych na upowszechnianie się idei przejrzystości na całym świecie.
Książka ta łączy teorię i doświadczenie, pozwalając czytelnikowi spojrzeć na zagadnienie w szerokim kontekście, ale też sformułować pewne wnioski praktyczne. Rozważania zawarte na jej stronach pozwolą czytelnikowi stać się zarówno lepszym członkiem organizacji, jak i lepszym przywódcą.

O AUTORACH
Warren Bennis jest autorem książek Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa oraz Organizing Genius (napisanej wspólnie z Pat Ward Biederman). Jest profesorem zarządzania na University of Southern California oraz prezesem rady Center for Public Leadership przy Uniwersytecie Harvarda. Pracował jako konsultant dla wielu firm z listy najlepszych magazynu „Fortune”, współpracując z wieloma światowej klasy liderami. Mieszka w Santa Monica w stanie Kalifornia.
Psycholog Daniel Goleman jest autorem wielu opracowań, między innymi przełomowych i bestsellerowych książek Inteligencja emocjonalna oraz Inteligencja społeczna. Jest jednym z dyrektorów Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations, działającej przy Rutgers University.
James O’Toole jest profesorem etyki biznesu w Daniels College of Business na University of Denver. Jest autorem siedemnastu książek, między innymi Leading Change, The Executive’s Compass czy Creating the Good Life.
Patricia Ward Biederman pracowała dla „Los Angeles Times”, zdobywając nagrody za reportaże i felietony. Od wielu lat współpracuje z Warrenem Bennisem, z którym napisała książkę Organizing Genius: The Secrets of Creative Collaboration.

OPINIE
Dziś, kiedy struktury organizacji stają się coraz bardziej płaskie, a dostęp do wiedzy dla szeregowych pracowników jest podstawą motywowania i spajania ich z firmą, coraz częściej pojawia się temat przejrzystości organizacji. Obecnie informacje przebiegają wieloma kanałami w zawrotnym tempie w wymiarze globalnym. Praca nad otwartą komunikacją i szczerością w organizacji to ważne zadanie współczesnych przywódców i liderów. Jak sobie z tym radzą i jakie mogą napotkać trudności – o tym właśnie traktują eseje zawarte w tej książce.
- Katarzyna Berenda-Ratajczyk, członek zarządu BIGRAM S.A.


Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Każdy z nas będzie emerytem - jedni lada mo¬ment, inni trochę później. Jedni na nią czekają, inni nie wyobrażają sobie „unieruchomienia", kojarząc ten czas z biernością i zdaniem na opiekę bliskich. A przecież nie musi tak być Zmienia się społeczeństwo, coraz dłuższa jest nasza aktyw¬ność, powiększa się grupa emerytów, którym nie w głowie siedzenie przed telewizorem. Uczą się na uniwersytetach trzeciego wieku, podróżują, buszują po Internecie

Przejrzystość w biznesie Szczerość, zaufanie, jasne zasady - Tania książka
Masz pytania ?
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

iii

Opinie sklepu Oczytani.pl





'
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



© OCZYTANI.pl Tania książka . Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Oprogramowanie KQS.store